Правила обміну та повернення товарів регулюються Законом України «Про захист прав споживачів» та Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.
Відповідно до цих нормативних актів:
1) Умови обміну і повернення товарів належної якості
- Засоби побутової хімії, дезінфекції, особистої гігієни та автохімії належної якості не підлягають обміну або поверненню.
- Протиральні матеріали, обладнання, аксесуари та супутні товари належної якості, придбані у Продавця, Покупець може повернути або обміняти протягом 14 днів від отримання. Покупець має право це зробити, якщо товар не використовувася, має товарний вигляд (без подряпин, сколів, потертостей тощо), укомплектований, збережено всі ярлики, пломби, плівки, заводське маркування і споживчі властивості.
Процедура повернення/обміну товару належної якості:
- Зателефонуйте +380974331177 або надішліть електронний лист на пошту [email protected] з темою листа "Повернення або обмін товару" та повідомте про намір повернути/обміняти оплачений товар.
- Повернення здійснюється на адресу: Відділення Нової Пошти No 3, м. Київ, номер телефону одержувача +380974331177 ФОП ХОРОШУН АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ. У посилці також має бути Заява Покупця на обмін або повернення грошових коштів із зазначенням причин обміну або повернення, гарантійний талон (якщо він був надісланий вам із товаром) і документ, що підтверджує оплату за товар (чек/накладна/Акт приймання-передачі). Оплачує послуги доставки Покупець.
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів за товар на вайбер +380974331177 або у листі на пошту [email protected].
- Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів. Комісію за переказ коштів сплачує Покупець.
2) Умови обміну і повернення товарів неналежної якості
- Обмін і повернення товарів неналежної якості можливо тільки за умови, коли такий факт зафіксовано Покупецем при огляді товару (вмісту посилки) під час її отримання за участі представника Перевізника. Якщо неналежна якість товару під час отримання не зафіксована або товар отримано без огляду, такий товар обміну або поверненню не підлягає.
- Товаром неналежної якості або бракованим вважається товар, що був пошкоджений під час транспортування, не відповідає заявленим характеристикам або має заводський брак.
Процедура повернення/обміну товару неналежної якості:
-Якщо ви виявили брак під час огляду товару, це має бути зафіксовано Покупцем разом з представником Перевізника або кур’єрської служби шляхом складання Акту пошкодження вантажу, в якому описуються виявлені пошкодження. Сфотографуйте товар.
- Зателефонуйте +380974331177 або надішліть електронний лист на пошту [email protected] з темою листа "Брак" та повідомте про товар неналежної якості. Додайте фотографію цього товару.
- Якщо замовлення було оплачене, напишіть Заяву на обмін або повернення грошових коштів із зазначенням причин обміну або повернення. Передайте нам її разом із гарантійним талоном (якщо він був надісланий вам із товаром) і документом, що підтверждує оплату за товар (чек/накладна/Акт приймання-передачі).
- У разі повернення коштів повідомте № банківської картки на вайбер +380974331177 або у листі на пошту [email protected]. Комісію за переказ коштів сплачує Продавець.
- Ми повернемо вам гроші на банківську картку або надішлемо інший товар протягом 5 робочих днів.